Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Herní server pro podporu on-line her
Ohnheiser, Jan ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o vývoji a tvorbě aplikace herního serveru pro podporu on-line her. Zabývá se klasifikací existujících podobných aplikací, síťovým rozhraním a herní logikou. Dále ukazuje možné použití knihovny ENet, SDL a OpenGL. Demonstruje funkčnost navrženého serveru na jednoduchých hrách.
Model Trhu s náhodnými vstupy
Krch, Ivan ; Lachout, Petr (vedoucí práce) ; Branda, Martin (oponent)
V této práci se věnujeme modelu trhu s náhodnými vstupy reprezentovaného úlohou prodavače novin, kde je náhodná složka promítnuta skrze náhodný počet zákazníků. Práce je členěna do tří kapitol. V první kapitole uvádíme základní problém prodavače novin jako úlohu stochastického programování s kompenzací. V druhé kapitole vyložíme teorii her pro více hráčů uzpůsobenou pro problém prodavačů novin. Dále ve druhé kapitole úlohu rozšiřujeme o druhého prodavače na trhu a ve třetí kapitole úlohu ještě více zobecníme na n prodavačů novin na trhu. Situace vzniklé v kapitole dva a tři řešíme z pohledu teorie her a zkou- máme zde vlastnosti Nashových ekvilibrií. Vyložená teorie je demonstrována na ilustrativních příkladech v závěru dvou posledních kapitol. 1
Model trhu s náhodnými vstupy
Krch, Ivan ; Lachout, Petr (vedoucí práce) ; Večeř, Jan (oponent)
V této práci se věnujeme modelu trhu s náhodnými vstupy reprezentovaného úlohou prodavače novin, kde je náhodná složka promítnuta skrze náhodný počet zákazníků. Práce je členěna do tří kapitol. V první kapitole uvádíme základní problém prodavače novin jako úlohu stochastického programování s kompenzací. V druhé kapitole vyložíme teorii her pro více hráčů uzpůsobenou pro problém prodavačů novin. Dále ve druhé kapitole úlohu rozšiřujeme o druhého prodavače na trhu a ve třetí kapitole úlohu ještě více zobecníme na n prodavačů novin na trhu. Situace vzniklé v kapitole dva a tři řešíme z pohledu teorie her a zkou- máme zde vlastnosti Nashových ekvilibrií. Vyložená teorie je demonstrována na ilustrativních příkladech v závěru dvou posledních kapitol. 1
Vliv herních mechanismů na uživatelskou zkušenost
Kracík, Radim ; Brejcha, Jan (vedoucí práce) ; Šisler, Vít (oponent)
Práce se zabývá vztahem herních mechanismů a uživatelského prožitku. Identifikuje základní herní mechanismy a prvky, které mají nejdůležitější vliv na kvalitu uživatelského prožitku. Výzkum je realizován na příkladu konkrétní hry pomocí konceptu návrhových vzorů. Část práce se zabývá představením tohoto konceptu. Dále se práce zabývá obecnými teoriemi her, modely klasifikace a historií počítačových her. Součástí práce je i popis praktických zkušeností autora s tvorbou hry jako školního projektu.
Herní server pro podporu on-line her
Ohnheiser, Jan ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o vývoji a tvorbě aplikace herního serveru pro podporu on-line her. Zabývá se klasifikací existujících podobných aplikací, síťovým rozhraním a herní logikou. Dále ukazuje možné použití knihovny ENet, SDL a OpenGL. Demonstruje funkčnost navrženého serveru na jednoduchých hrách.
Reálná aplikace metod dobývání znalostí z databází na praktická data
Mansfeldová, Kateřina ; Máša, Petr (vedoucí práce) ; Kliegr, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá kompletní analýzou reálných dat v oblasti her pro více hráčů dostupných zdarma. Analýza je postavena na metodice CRISP-DM s použitím metody GUHA a systému LISp-Miner. Cílem práce je analýza odchodu hráče ve hře kulečník od společnosti Geewa a.s.. Praktická část se zabývá celým procesem dobývání znalostí z databází od teoretických znalosti týkajících se odchodu hráče, stanovení definice odchodu, přes porozumění dat, jejich extrakci, modelování až po získané výsledky. V rámci práce jsou nalezeny hypotézy závislé na různých faktorech hry.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.